Sunday 17 March 2013

1 CITIZEN


Here I Come..
Setelah dua hari sibuk mencari bahan dan berjalan-jalan, akhirnya aku berpeluang buka laptop hari ini.. huhuhu.. Letih yang teramat sangat aku rasa.. Badan, kaki semua lenguh.. huhuhu.. 
Sementara ada masa ni, aku nak update mengenai program yang dipaksa dan terpaksa serta terpilih pergi..1citizen.. huhuhu..

Program tu dua minggu lalu, xingat dah bpe hb.. Yang pasti dua minggu lalu la kot.. Dalam 9hb macam tu, aku malas nak cek kalendar balik.. Yang pasti lebih kurang macam tu lah... ehehhe..

1Citizen tu mesti ramai yang tertanya-tanya... Aku tak reti nak describe 1citizen tu macam mana.. Mula-mula aku sangka program tu untuk jadi warganegara 1Malaysia, rupa-rupanya bukan jugak.. huhu.. Yang pasti lebih kepada tanggungjawab dalam menggunakan teknologi masa kini yang semakin hari semakin maju, membangun dan moden ni.. Macam tu lah lebih kurang... 

Program tu dua hari, makna kata cuti hujung minggu kami minggu tu xda makna la.. Sebab program full dari pagi sampai 4.30.. huhuhu...

Malas nak story banyak-banyak.. Meh aku nak tunjuk gambar yang aku ambil masa program tu...

Bagus sungguh kan program ni, pandai je pilih no. matrik kami bertiga.. Macam tau-tau je.. huhuhu..


Ni antara member-member yang terpilih jugak.. Ni pompuan la ek.. Ada lagi budak laki..

Ha.. Ini antara budak laki pulak.. Sebenarnya ramai lagi, tapi ni je rajin nak bergambar.. heheh

Bergambar bersama YB MPP.. hehehe.. Nasiblah, jadi insan terpilih jugak hehehhe...

Terasa sangat gemuk dalam gambar ni.. huhuhu...

Senyum xhabis-habis lagi aku kalau depan kamera.. hehehhe...


Habis dah gambar... hehehhe.. program ini ada exam tau.. Kalau xpass exam maknanya xboleh dapat sijil.. Rugilah kan, pergi program xdapat sijil.. huhu.. Tapi alhamdulillah aku lulus.. ehhehe... Selain exam, kami jugak kena buat portfolio.. Huhu.. Kena hantar ikut masa yang ditetapkan, kalau xmarkah kena tolak, dan xdapatlah sijil.. heheh..


Itu jelah pasal program ni... Xbanyak jugak aku nak cerita.. Cuma nak bagitahu dan share je aku ada join program.. 

Ok lah.. Aku nak start buat esaimen dulu ni.. Nanti ada masa aku sambung update.. 

Ok lah..

Adios Amigoss...






No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"