Thursday 14 March 2013

Empangan Kuala Kubu Baru



Hai blog.. Rindu x kat aku.. Mesti tak rindu kan.. Disebabkan ada beberapa minit lagi sebelum kelas aku nak start, and aku xbersiap pon lagi nak pergi kelas.. heheh.. Awala lagi.. Heheh..

Sementara nak tunggu masa nak bersiap ni, aku nak update pasal kenangan baru aku.. Tarikh aku xingat dah, Yang pasti tepat dua minggu yang lalu, hari yang sama macam hari ini.. Oppsss.. Hari yang sama macam semalam.. Hari Rabu.. Lepas je dah siap ambil baucer 250 tu. heheh..

Destinasi : Kuala Kubu Baru
Tujuan : Buat IC baru

Tapi plan asal sememangnya diteruskan cuma ada penambahan serba sedikit.. Sebelum sampai kat KKB tu, kami kena saman dulu.. Kesalahan, memotong di garisan berkembar.. huhuhu.. Hampir melayang RM300.00.... Nasib baik boleh bagi diskaun disebabkan kami adalah student.. huhu.. 

Disebabkan kami kena saman tu, kami pon pusing kat KKB tu cari tempat nak bayar saman dulu.. Lepas tu barulah start sibuk nak cari pejabat pendaftaran.. huhuhu.. Pejabat pendaftaran kat KKB tu agak kecil then macam kongsi bangunan je dengan pejabat rela.. Masa pusing pertama kali memang xnampak.. Kena buka mata luas-luas.. huhuhu..

Settle je buat IC, terus menghala ke Tanjung Malim.. Nak balik.. Tapi tersinggah lak kat Empangan KKB.. heheh.. Semua sebab nak jadikan jalan-jalan tu ada gambar.. hehehhe...

Masa kat situ kami pon bergambar lah.. Tapi tak ada pon bawa kamera.. huhu.. Terpaksa guna kamera tepon.. huhuhu.. Tak pe, meh aku share gambar tu...


Sempat ag posing walaupun dalam kepanasan.. huhu.. Seriously sangat, amat dan teramat panas...


Posing dengan kereta Din lak .. heheheh...


Xada aksi dan gaya dah sebenarnya.. heheh..


Jangan terkejut tengok warna tudung dan baju yang tak sepadan.. Semua disebabkan nak buat IC, kena pakai tudung gelap.. Tudung merah xleh pakai.. huhu..


Cantik x?? Tengoklah sapa yang amek gambar.. hehehhe


Cantik sangat gambar ni kan.. Awan tu membuatkan gambar ni lagi cantik..

,
Mr. Muhaimie, merangkap individu yang menjaga kebajikan, keselamatan dan kegembiraan aku di UPSI.. heheh..


tu je lah gambar yang boleh aku masukkan dalam ni.. Bukan bermaksud ada gambar yang xboleh dimasukkan, tapi memang ni je lah gambar kami kat sana.. Xtaw nak amek gambar macam mana lagi.. Tambah pula, panas weh.. Letih dah besar kan mata, tetap xleh lawan dah cahaya dan kepanasan.. hhuhu

Anyway, Empangan ini amat cantik dan besar..

Lepas ni aku ada lagi benda nak update, just wait n see.. heheh..


OK lah..
Nak bersiap..
Plus nak semayang..

Ok adios amigos..




p/s : TQ utk Wani for the tudung.. hehehhe..



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"