Thursday 21 March 2013

Tasik Perdana + Tugu Negara (16 Mac 2013)


Hai blog... Agak lama juga kan aku xupdate apa-apa dalam ni, walaupun hakikatnya baru berapa hari je kan... Aku sibuk lah juga sem ini, tambah lagi aku jarang nak on laptop, almaklumlah takut mengganggu orang yang xsama waktu tidur dengan aku.. huhuhu.. Tapi xpe, hari ini aku nak update, so ko terima jela sebarang perkataan atau apa sahaja yang aku nak update ok.. hehehhe..

Hari ini aku nak cerita pasal aku pergi TUGU NEGARA.. Tugu Negara tu duk kat KL la, di kawasan Taman Tasik Perdana.. Bukan tugu je aku pergi, aku pergi juga ok kat tasik tu.. huhuhu..  Kali ini aku pergi dengan Muhaimie, Din, Hada dan Arifah.. Makna kata kami berlima lah pergi kali ni..

Tak ada apa pun yang menarik kat sini, semua biasa-biasa je, aku pon keletihan yang teramat sangat masa tu.. huhuhu...Mula-mula kami pergi Tasik Perdana, disebabkan kami membawa bersama ibu yang sedang mengandung (Arifah), maka kami berhati-hati lah, tetapi untuk pengetahuan semua-semua, ibu mengandung tu yang lagi gagah dan bersemangat berbanding aku ni.. Dia sentiasa bertenaga.. huhu.. Sememangnya aku tak leh nak lawan r.. huhu..

Jom tengok pic masa kat tasik tu...

Kami... Berempat je, sorang lagi jadi photographer.. hehhehe..

Kat belakang ni nama dia Air Terjun Tembusu kot.. hahha.. Kalau salah,sorry lah.. Tak ingat dah nama air terjun ni.. hheheh

Ha.. Ini barulah muncul sorang lagi individu yang terlibat dan join program jalan-jalan ni.. heheheh...

Ni aku tengah mengambil kesempatan untuk berehat seketika.. Walaupun hakikatnya hanya sempat duduk xsampai lima saat.. Huwarhhhhh.. Letih...

Ha.. Ini hasil karya aku.. heheheh...


Dua beradik yang berbeza dari segi warna kulit dan saiz badan.. hehehhe

Gambar yang xjadi.. huhuhu... 

Ha.. Sekarang cerita pasal kat Tugu lak.. Ini merupakan kali kedua aku ke Tugu Negara.. Semua disebabkan niat nak wat bakal ibu tu happy,. heheh.. Almaklumlah encik suami xdapat balik minggu tu.. Tu yang ikut budak-budak bujang pergi menyakitkan badan dan kaki.. heheh... So, masa kat Tugu tu aku xda lah excited mcm masa mula2... Aku siap duduk beristirehat lagi.. heheh

dah-dah malas nak cerita panjang.. Jom tengok gambar-gambar masa kat tugu tu...

Ha.. Inilah tugu negara... hehehhe...

Syok je aku duduk berehat.. Tiba-tiba gambar aku disnap oleh mr.photographer.. huhuhu

Pandai x mr.photographer ambil gambar.. hehehhe...

Masa ni baru sempat nak posing.. hhehhe...

Ha.. Habis dah gambar yang aku nak tunjuk.. Maka dengan ini tamatlah suda entry aku pada kali ini.. heheheh...

Ok la.. Nak pergi makan.. 

Adios Amigos...





No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"