Sunday 24 March 2013

11pm Celebrate Befday Sallih (20 Mac 2013)


Hari ini hari Ahad, Alhamdulillah kita masih diberi kehidupan lagi, diberi keizinan untuk menikmati kehidupan... Dalam entry kali ini, aku nak update pasal story-mory kami 10 berkawan kat UPSI ni,, Tapi start sem 3 hubungan dah start renggang, sebab masing-masing da jumpa kawan yang lebih baik.. ehhehe..
Tapi abaikan lah kisah xbest tu... 

Lets begin the story...

Disebabkan kami da agak lama dah xkumpul beramai-ramai.. tak sangka lak kami nak kumpul semula masa bufday sallih.. Kisah macam mana boleh berkumpul pada malam tu berpunca seperti di bawah...

Dalam pukul 7.15 malam (kalau xsilap aku lah)..  Sorang member yang amat sibuk mengalahkan perdana menteri call aku..  Perbualan kami seperti di bawah.. (member tu nama Ghazalie)


Aku : ha, nak apa??? (macam orang nak cari pasal je kan.. hehehhe) 
Zalie : Ko free x malam ni?? Ada nak pergi mana2??
Aku : Kenapa ko nak ajak aku keluar ke?? (orang tanya aku pergi tanya pulak.. masa ni excited dah..ingat zalie nak belanja)
Zalie : Bukanlah nak ajak kumpul2 untuk sambut befday Sallih...


Ha.. Sampai tu je lah cerita pasal dialog permula kepada gathering kami ni... Akhirnya disebabkan dialog tu kami pun berkumpul lah malam tu.. dan disebabkan kesemuanya yang terlibat dalam event pada malam itu terlalu dan teramat sibuk, maka kami pon terpaksalah berkumpul jam 11 malam di Dolya.. huhuhu... Walaupun mastermind untuk celebrate befday malam tu adalah Zalie, tapi aku dengan Mie jugak kena pergi beli kek.. huhuhu... 

Ok, kita terus straight pada event kami pada malam tu.. hehehe.. Semuanya ala kadar je.. Makan dan minum bayar sendiri, seperti kata Zalie, hanya befday boy je dia nak belanja (kurang asam jawa betul kan..huhuhu).. Semuanya yang hadir terdiri daripada 12 orang... Makna kata keahlian mencukupi la semua-semua.. hehehhe..

Ok, malas nak cakap banyak-banyak.. Tak ada apa yang menarik pun, sebab just makan kek dan bual-bual... Tapi yang paling lucu masa dengar Sallih bagi ucapan.. heheh.. Sangat amat skema ok... hehhehe... Tak boleh lah upload kat sini, itu semua adalah simpanan peribadi kami.. hehhe..

So, jom tengok gambar...

Inilah kotak kek tu.. Dalamnnya ada kek taw.. hehheh.. Masa ni sebelum kek di bawa ke kedal Dolya.. heheh.

Sibuk posing dulu dengan kek.. Lokasi depan rumah aku.. heheh

Ha.. Ini lah kek yang ada dalam kotak tadi.. Sangat sedap.. Yummyyyy...  Nak lagi rasanya...

Masa duk tunggu V.I.P datang...

Yang laki tu lah budak yang bertanggung jawab kol aku tadi.. Zalie...

Kami bertiga.. Aku, Ina dan Wani...

Inilah befday boy..

Posing dulu dengan kek sebelum kek di makan.. heheh

Sesi potong kek.. Siap nak letak aksesori lagi dalam pinggan kek tu.. Ini kerja Hady...

Suap-menyuap....

Suap ina dengan menggunakan garfu..

Kami semua.. yang x ada cuma satu orang.. Muhaimie yang duk ambil gambar la yang x ada...

Itulah gambar dan kronolgi cerita macam mana kami boleh berkumpul malam tu.. Walaupun bercakap cuma kalau penting je.. Tak apala kan.. 

Ok la.. 

Nak tidur jap...

Adios Amigos...





No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"