Sunday 31 March 2013

Bersendirian di Tanjung Malim


Pelik je kan tajuk entry aku ni.. Macam tak ada kawan lak kat Tanjung Malim.. Sebenarnya tak ada kaitan pun dengan kawan ke apa ke.. Lagipun untuk pengetahuan semua, aku dengan orang rumah ku tak rapat mana pun.. Tambah2 dengan roomate aku.. Sangatlah xrapat.. AtaS nama je kot Roomate.. Sem ni boleh kirA  berapa kali kami bercakap..  Aku bukan jenis manusia yang rajin mau pergi bising-bising dan suara sampai kat taman depan rumah boleh dengar.. Aku lagi selesa duduk dalam bilik menghadap laptop tersayang...

Anggap lah aku meluah kat atas tu... 

Balik semula mengenai tajuk entry aku tu... Aku bersendiri bukan sebab semua tu.. Sebabnya aku kena pergi urus makan dan minum aku seorang2 semenjak beberapa hari ini.. Aku yang tak pernah jalan sorang2 pergi depan kampus, akhirnya merajinkan diri pergi jugak walau sorang2.. huhuhu.. Sedih weh.. Aku tak minta orang lain teman.. Sebab aku nak berdikari.. lagipun selama ni aku memang tak ada minta tolong orang rumah aku untuk teman aku pergi mana-mana...

Kenapa aku berseorang??
Sebab orang yang selalu jadi peneman aku tu balik Key El.... huhuhu.. Pertama kali jugaklah aku tak ikut balik KL, sebabnya aku banyak esaimen weh.. Jauhnya.. Macam Sabah dan Terengganu aku rasa...


Aku tak sabar nak tunggu aku kembali normal seperti biasa... huhuhu.. Nak normal macam kat bawah ni.. Huwarhhhhhh,.. Cepat lah weh...


Semoga hari-hari ini cepatlah berlalu... Tak sanggup rasanya jadi tak normal untuk beberapa hari lagi...

Ok la..
Aku nak matikan laptop jap.. Panas dah laptop ni....

Ok la.. 
Adios Amigos...



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"