Friday 19 April 2013

LAMA MENYEPI KINI KEMBALI


Sangat-sangat tak boleh aku rasa tajuk / title untuk entry aku ni.. hehheh.. Memang agak lama juga lah aku tak update blog ni kan.. Walaupun sebenarnya tak sampai sebulan lagi.. Last aku update 31 Mac.. Sekarang baru 19 April.. Maksudnya memang sahih tak sampai sebulan lagi kan.. hehhhe... Tapi apa-apa pun kini aku kembali... Yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

ehheheheh

Banyak sebab kenapa/why aku menyepi.. Sebabnya aku banyak sangat/amat/teramat dan memang banyak lag yang pasti esaimen yang kena hantar dalam tempoh aku senyap tu.. terutamanya proposal.. Sangat-sangat banyak ok.. huhuhu.. Korang bayangkan lah 30 page.. Banyak kan.. huhuhu... Tapi ALHAMDULILLAH.. Aku siap juga proposal tu.. Markah?? Redha je la berapa yang aku dapat, dah itu usaha aku, nak buat macam mana kan...

Hari ini aku berkesempatan nak update sikit.. Tapi sikit je lah.. Sebab aku nak pergi diskusi kejap lagi.. Walaupun hari ini hari cuti (Hari Keputeraan Sultan Perak).. Tapi kerja kami sebagai student kena diteruskan.. Bersemangat kan.. hehehe..

Selepas entry ini, kalau aku ada masa lapang, aku nak update tentang banyak perkara... Antaranya seperti di bawah :

# Persidangan Intelektual Kebangsaan
#Makro pertama aku
#Yayasan Anak Yatim Darussakinah
#Cerita di sebalik proposal..

Itulah antara benda yang aku nak update lepas ni.. Lepas ni tu tak tahu bila.. hehhe.. Tunggu jelah.. Ok lah.. Aku nak siap-siap.. Jap lagi nak berdiskusi.. Yeaaaaaaahhh.. heheh.

Rindu budak kecik yang duk peace dan sebelah dia.. Harry n Apit.. Rindu.. huhuhu

Ok lah ye.. Gambar di atas ni saja2 je.. Nak bagitahu yang aku rindu mereka berdua.. bukan yang menyibuk kat belakang sekali.. Tapi budak kecik dua orang yang pakai baju biru ni.. huhuhu...

Ok la..

Nanti sambung entry seterusnya.. Ok lah..

Adios Amigos..





No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"