Friday 20 September 2013

Praktikum Oh Praktikum



Haiiii.. Lama kan tak update... tak apa lah.. Ini aku baru terdetik hati nak menghupdate... Ok.. Aku sejak jadi cikgu ni tak menyimpang dah kalau cakap.. Semua straight to da point.. heheh... Seperti yang kawan-kawan aku dah update kat FB, Twitter, Blog dan sebagainya... Aku sedang menjalani latihan mengajar selama 16 minggu.. Bermula dari 15 Julai sehingga 8 November.. Lama kan...

Tapi sekarang dah minggu ke 9.. Hari terakhir lah untuk minggu ke-9.. Maybe aku berbeza nasib dengan kawan-kawan yang lain.. Sebab aku dapat sekolah yang sangat-sangat lain dari yang lain.. Kalau sekolah lain, semua cikgu tak boleh buat.. Tambah2 lagi cikgu praktikal.. Tapi sekolah aku semua boleh.. hahahha... Tambah lagi bagi penampar.. hahahah...


Nak dijadikan cerita pasal praktikal ni.. banyak lah jugak kerja yang diberikan oleh pihak sekolah.. Tapinya aku dan member sorang lagi Wanie, tak ada pulak kerja.. hahahha.. Kerja kami tiap minggu cuma menghadap RPH dan BBM... hahahha... Memang agak pelik kan.. Tapi sebenArnya tugas dan kerja  diberikan kepada cikgu pagi.. iaitu geng praktikal pagi.. aku kan praktikal di sidang petang... Walaupun aku tahu ada yang tak puas hati, tapi ada aku kesah.. hahahha.. Yang aku tahu aku enjoy mengajar...

Banyak lagi aku nak cerita.. Tapi lain kali lah...

AKu nak bersiap pergi sekolah...




Bye,..


Adios Amigos...



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"