Thursday 2 May 2013

Baru aku TAHU, rupa-rupanya....................


Hai.. Hari ini dah hari kedua dalam bulan Mei.. 2 Mei 2013.. Semalam baru jer kami daftar praktikum untuk sekolah pilihan kami bulan tujuh nanti... Maknanya ada dua bulan lagi la kan... Pejam celik, pejam celik, kejap je masa berlalu.. Lepas exam aku balik Sabah dan balik sini semula untuk memulakan tugas sebagai guru praktikum...

Sekolah pilihan aku??

Lain kali aku bagitahu ok.. hehehe....

Sekarang ni aku nak cerita pasal aku tajuk entry aku ni.. Sudah semestinya pasal benda yang aku baru tahu tu... Lama dah sebenarnya aku nak update tapi aku sentiasa terlupa.. Oppppssss... Bukan ada masalah ingatan, tapi rasanya aku sangat-sangat lupa lah.. heheheh...

Okla.. Straight je la kan...

Sebenarnya aku baru tahu dan baru perasan.. rupa-rupanya plat kereta (kenderaan) dengan teksi berbeza.. huhuhu... Aku baru tahu masa aku pergi urus Passport adik aku.. heheh.. Itu pun selepas Muhaimie buat teka teki kat aku.. manalah aku perasan weh... Kalau ada yang dah lama perasan, sorrylah.. aku sememangnya agak ketinggalan sikit bab-bab ni.. heheheh...

Apa yang beza... Jap aku cari gambar ok...

Ni contoh nombor plat kereta biasa taw... Aku pinjam dari google Image... hehehe

Ni pulak untuk teksi... Abaikan orang-orang dalam gambar ni.. AKu pun tak tahu siapa...

So.. Dapat detect tak apa yang beza??? 

Bezanya ialah warna nombor dan plat berbeza kan.. Satu warna itam untuk plat dan satu warna putih untuk plat.. Kalau nombor pon begitu juga bezanya.. So.. berbeza kan...

Hahhahahha...

Aku baru tahu weh.. Malu je aku rasa.. Macam ketinggalan sangat...

Ok lah.. Esok-esok aku update lagi...

Okla..


Adios amigos...




No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"