Saturday 3 November 2012

...Dua Hari bersama pegawai Arkib Negara..

Assalamualaikum alllzzzzzzz....

Hari ini dah hari kedua dalam bulan November ni.. Sepanjang dua hari ini, aku rasa bulan November masih lagi buat baik kat aku.. Tak adalah bulan ini buat jahat kat aku.. Marah-marah aku pun tak ada lagi setakat ini..  Memandangkan hari ini, adalah hari kedua.. Aku ada story nak cerita..  Tak banyak, tapi sebenarnya aku dah mention masa entry sebelum ini..

Benda yang aku nak cerita hari ini ialah.. Pasal program ataupun bengkel bersama arkib.. Penulisan Sejarah Lisan.. Dua hari taw bengkel ini.. Aku ni jarang lah sangat-sangat join benda ilmiah macam ini.. Kalau join pun mesti aku tak senang duduk.. Bosan weh...huhuhu.. Yang kali ini, aku nak cerita day by day.. heheheh.. Ada yang menarik, ada yang wat aku gelak sampai kuar air mata, dan ada yang buat aku marah.. hahahah.. Tak adalah... gurau je.. Yang best-best je ada...


Tak adalah gambar.. semuanya duk dengan AJK pelaksana.. aku tak ada bawa kamera.. sebabnya adik aku bawa kamera pergi Universiti Malaya.. huhu.. Yang aku upload ni pun atas ehsan dari pengarah program.. Nasib baik dia upload kat Facebook.. huhuhu

yezza.. aku paling tinggi kan.. heheheh... nilah kami yang join program ni.. heheh ramai x??

ok lah.. itu je aku nak update..

lain kali aku update lain..

oklah..

Adios Amigos..




No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"