Tuesday 6 November 2012

First Time

Assalamualaikum..

Hai blog yang dah berhabuk sebab berapa hari aku tak jenguk.. Apa khabar blog..?? Aku taw mesti ko sihat kan... hehehe.. Blog, blog, blog, hari ini aku nak cerita pasal benda menarik.. Program yang first time aku pergi, dan aku sanggup korbankan masa tidur aku demi nak pergi program ini.. huhuhu.. Program yang aku maksudkan program entah nama apa, tapi tujuannya nak bagi kad siswa 1Malaysia tu..

Mula-mula aku memang tak nak pergi.. Sayang weh masa tidur aku, patutnya hari Selasa aku akan tidur lewat dan bangun selewat mungkin.. huhuhu.. tapi entah lah apa mimpi aku dan member serumah aku ni, sepuluh orang pergi program tu.. tapi pergi lambat lah yek.. majlis dijadualkan start pukul 8, kami bangun pukul 9 dan pergi dalam pukul 10 lebih.. hebat tak kami.. huhuhu.. Tapi sebenarnya hanya tujuh orang jek yang sememangnya nak pergi program ini, aku , ina dan mia xnak pergi, tapi akhirnya kami pergi juga.. macam yang aku cakap tadi.. aku tak tahu apa mimpi kami.. hehehe

malas nak cerita panjang-panjang nanti korang bosan.. heheh.. aku direct cerita pasal sampai jek kat Dewan Besar tu.. dengan penuh semangat masuk dalam tu, tapi kecewa jek jadinya.. tak ada tempat duduk.. ingatkan besar sangat dewan tu, rupanya tak.. huhuh.. lama jugaklah kami berdiri.. letih weh... 

tapi sepanjang program tu, kami serumah langsung tak tumpukan perhatian, aku tak ingat dah apa menteri tu cakap.. yang aku ingat pantun dia je.. Makan keropok bulat-bulat, tepuk tangan kuat-kuat... hahahah.. itu jelah yang aku ingat..pantun tu unik tu yang aku ingat.. hehehhe..

nak tahu apa keja kami.. meh usha gambar.. heheheh


inilah keja kami.. habis tepon mahal mia kami wat amek gambar..


snap lagi...



akhirnya ada jugak gambar pemilik tepon mahal.. heheh

ha.. itu jelah yang aku nak update pasal benda ini.. hahah..first time aku masuk Dewan Besar dan first time sanggup korbankan hari aku bercuti.. hahah.. ada lagi story best.. tapi lain kali aku update ek..

ok lah.. jom tidur nanti nak buat esaimen pulak..

oklah..

adios amigos..


p/s : hari ini dapat panggilan tepon dari cikgu yang pelik.. tak sangka.. huhuhu.. malas nak layan r.. lain kali aku cerita.

No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"