Wednesday 2 January 2013

Detik-detik gempak before dan semasa NEW YEAR 2013



Selamat Tahun Baru semua.. Aku baru ada peluang update blog aku hari ini... 2/1/2013

Aku just nak share.. Mengenai saat-saat gemilang dan gempak aku sebelum new year 2013 ini.. Mungkin orang lain ada lagi yang lebih gempak.. Tapi bagi aku.. Aku juga yang paling gempak..

Beberapa hari sebelum New Year, aku pulun study.. Sebab sehari sebelum New Year adalah exam pertama aku.. Huhuhu.. Tapi ada masalah yang berlaku dalam masa tu, menyebabkan aku memerlukan ketenangan yang teramat sangat.. Nasib baiklah insan yang bersama aku memahami.. Kalau tak memahami memang hampeh.. semestinya jadi macam yang lain.. Stress!!.. Untuk menikmati sedikit ketenangan dan menghilangkan sakit hati aku .. Dia bawa aku ke Tasi Proton City... Bukan ada apa pun kat tasik tu. tapi cukuplah untuk aku nak jauh dari masalah..


Di Tasik Proton... 

Pastu.. Masa 30hb pula.. Aku sibuk study kat library.. Then dapat call dari kawan.. Minta tolong coz tayar kereta dia pancit.. huhu... Aku mana reti.. Nasib baik mereka yang lain tahu.. Muncul lah hero kami Muhaimie dan Qahhar.. Hari ini dalam sejarah juga, sebabnya aku tak pernah lagi tengok orang pam tayar kereta guna pam motor.. heheh.. dan tak pernah lagi orang pam tayar kereta.. hahah.. Benda berlaku masa hari hujan lagi tu.. Memang lah memori sungguh...huhuhu

Masa tolong member...


After exam pertama.. kami tolong lagi member dulu settlekan keretanya.. Then mulalah berjimba ke Kuala Lumpur.. heheh.. Tak banyak yang menarik.. Cuma kau dapat pergi event kat Dataran Merdeka... heheh.. Best la juga...

Dataran Merdeka (Open House Krimas)

Masa kat event tu.. Aku terpesona dengan satu kumpulan yang menyanyi kat salah satu booth.. The Siblings Band.. Memang best plus gempak lah dorang nyanyi... heheheh


The Siblings Band
\

Malam tu aku pergi juga sambut New Year.. Jumpa dengan adik-adik aku n the geng.. Tapi tak banyak gambar malam tu...

Happy New Year everibody.. huhuhu


Tu je la aku nak update.. 

Happy New Year..
Doakan yang terbaik untuk exam aku sem ni...


Oklah..

Adios Amigos..



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"