Friday 18 January 2013

...Jom Shopping...



Kali ni aku nak promote satu butik.. Butik ni jual online dan ada shop sendiri.. Actually butik ni bukan aku yang punya, tapi family member aku yang punya.. Aku just tolong promote.. heheh.. Aku dah  selongkar habis dah, butik ni bukan sahaja sesuai untuk orang pempuan tapi juga orang lelaki.. Sebabnya baju orang laki ada juga jual kat sini...

Nama butik tu Butik Redleaf .. Korang click je nama butik tu, aku link kan terus ke FB butik tu.. Jangan risau aku jamin, korang takkan tertipu punya,,

Butik ni actually, jual kain n baju yang berasaskan sulaman.. Aku dah tengok contoh kain dia, dah sentuh.. Memang best gila,.. Ni aku share gambar benda-benda yang dijual oleh butik ni..






Ha.. Inilah antara baju + kain yang dijual kat sini... Harganya berpatutan lah denga  jenis kain dan sulaman...

So kalau berminat.. Direct pergi Fb butik ni k..


Ok lah.. Selamat Bershopping...


Adios Amigos..






No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"