Thursday 17 January 2013

Sepetang di Tasik Proton City





Sepetang di tasik PC.. 12/01/2013..

Ni antara aktiviti awal tahun aku.. Aku pun tak tahu berapa kali dah aku g tasik PC dalam tempoh 12 hari di bulan Januari ni.. huhuhu...

Tak apa.. Kita abaikan ek.. Sekarang fokus pada aktiviti aku ni.. Tanpa perancangan awal, aku join juga mereka-mereka pergi ke Tasik PC.. Actually dorang dah plan berhari-hari.. Aku pulak last minit baru join.. hahah.. Tak pa kan.. Kira ok la tu.. heheh... Kami-kami yang pergi ni adalah member-member yang tak balik kampung lagi... Ada yang tak tahu nak balik bila, ada yang memang tak mahu balik, dan ada yang tengah tunggu tarikh macam yang dalam tiket flight.. Orang tersebut adalah aku antaranya.. Ok!

Ada lapan orang yang pergi petang tu.. Bukan budak Sabah semuanya taw.. Ada budak Sabah + Ganu, budak Besut, budak Kelantan dan selebihnya budak Sabah.. heheheh...


Nilah Kami tu.. heheh..

Disebabkan ada yang bawa kamera DSLR yang besar gedebak tu.. Maka wajib lah kami berposing akan.. Dalam erti kata lain kami jadi model lah.. Pemilik kamera tu pulak sibuk discuss pasal program dia, so memang kuranglah gambarnya... hahahah... Kesiah dhe loh.. hhehe.. Masa nak balik tu baru dia sibuk bergambar.. tapi entah berapa banyak gambarnya.. dalam tiga atau empat je kot.. heheh

Tak ada apa yang menarik untuk aku cerita masa kat tasik ni.. Yang ada pon cuma gelak tawa kami.. Kehappyan yang teramat sangat sebab exam dah habis.. heheh...
So, aku share gambar je lah ek.. Ni pon dari kamera gedabak tu lah.. heheh... Jom tengok..

Sebelum gerak.. Depan rumah aku..

Cantik kan air kat belakang tu..

semua pakat makan ais krim... hehehe... Yati belanja..

Jambatan kat tasik tu..

Nilah peneman aku sepanjang beberapa hari ni.. heheh

Banyak lagi gambar... Tapi aku malas nak upload.. heheh.. Aku share yang ni je la ek.. hehehe...

Ok la.. Esok-esok aku update lagi...

Adios Amigos...








2 comments:

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"