Sunday 28 October 2012

...Done with Jawi...

Assalamualaikum..

Hai2 blog aku yang dah berhabuk sebab aku lama tak beri pencerahan.. Pencerahan maksud aku tukar design yek.. Bukan masukkan entry..

Hari ni aku rajin kan update blog..
Tujuan utama aku nak update blog hari ni.. Sebab aku rasa nak share dengan semua yang tahu kewujudan blog aku ni.. Banyak benda kot aku nak share ni.. 

Yang pertama..

Hari ni aku buat sejarah.. Pertama kali dalam hidup aku.. Aku pergi KL balik sebelum asar.. hahaha.. Aku pun tergelak sendiri kalau aku fikir semula.. Macam mana boleh balik awal.. Aku sendiri tak tahu..
Biasanya kalau aku pergi KL, tak sah kalau tak balik dalam jam 10 atau 11 malam..

Tapi.. Hari ini memang amat2 bersejarah.. Dah lah aku bertolak dari TM nak ke KL tu dalam pukul 10.30.. Balik pula sebelum jam 4.. Memang super la aku rasa diri aku hari ini.. Pergi KL pun aku tak beli apa-apa.. Tak ada satu benda pon yang menarik perhatian aku.. huhuhu

Aku sendiri iktirafkan hari ini merupakan hari bersejarah dalam hidup aku..
Hehehhe..


Benda kedua aku nak share..

Satu lagi esaimen aku dah siap..
Kali ni esaimen group..
Yang jawi tu.. Aku dah kata kan kami disuruh cari buku dan buat bibliografi.. Markah 30 wei.. Mestilah baca buku dan seangkatan dengannya yang kena cari.. 

Balik-balik je dari KL aku menghadap esaimen Jawi aku tu..
Akhirnya sebelum pukul 7 petang tadi aku dapat siapkan..
Alhamdulillah..
Aku dapat cari dalam lingkungan 50 buah buku dan seangkatan dengannya..

Aku dah siap buat dalam bentuk bibliografi lagi.. Nak tunggu Wani dan Sarah lak.. Harap-harap dorang dapat banyak jugak.. Aku harap jumlah yang aku dapat ni dah cukup untuk bantu ahli group aku dapat markah yang tinggi dalam esaimen ni.. huhuhu

Jeng-jeng.. Inila esaimen jawi aku.. Cukup lah ni kan.. huhuhu

So...
Malam ni sambil-sambil bual dengan sepupu,, boleh la aku meneruskan ekspedisi bersama esaimen lain... Hope so lah.. Jangan terbabas tidur dah lah..

Malam ni aku plan nak buat esaimen KPD3016 lagi.. Part soalan.. Kalau siap malam ni.. Esok2 boleh buat esaimen lain pulak..
Kepada sapa2 yang baca post aku ni.. Silalah doakan agar mood aku yang tengah membuak2 nak buat esaimen ni tak hilang ek.. Aku tengah menghargai masa cuti aku ni.. huhuhu...

Ok lah.. 
Nak g makan..
Tukang Masak baru pulak hari ini..

Ok lah.. Adios Amigos..


p/s : Adik aku dah balik UM.. Tiba2 rindu lak kat dia.. Tukang masak nombor satu aku dah balik UM.. Sedih2.. huhuhuhu


No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"