Saturday 27 October 2012

Hasil Hari Raya AidilAdha

Assalamualaikum..
Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua muslimin dan muslimat..

Hari ini aku nak update dua mengenai esaimen aku.. Bukan aku nak update aktiviti aku sepanjang Hari raya ni, tapi mengenai esaimen aku.. Seperti mana yang aku uar2kan dalam entry sebelum ini.. Aku ada kata esaimen aku berlambak kan.. Hari ni, hari kedua cuti.. Maksudnya dah dua hari lah orang cuti hari raya Haji.. Dalam masa dua hari ini aku berjaya juga siapkan esaimen aku.. Tapi tak semualah... Hanya dua dan tiga kot..

Esaimen yang aku dah siap.. Aku siap buat print screen lagi sebagai bukti... Kalaulah ada yang kata aku ni buat propa je lebih.. 

Esaimen pertama yang aku siap semalam... Salah satu yang kena ada dalam portfolio KPD 3016..

Inilah dia.. Model ASSURE.. Aku struggle gila nak siapkan benda ni.. Target 10 pages.. Tetapi terlebih.. Tak apa lah.. yang penting tak sia2 usaha aku import buku dari Universiti Malaya semata2 untuk siapkan esaimen tentang ASSURE ni...


Tapi kan.. Sebenarnya adalah part yang aku tak fully buat lagi.. Part kesimpulan.. Dan juga part edit mengedit ni... heheh..

Ini pulak esaimen kedua yang aku berjaya buat dan siapkan.. Walaupun tidak sepenuhnya..
Tapi aku bersyukur sangat2 lah boleh juga siap dalam 95 peratus.. Yang tinggal part pengenalan, kesimpulan dan juga foot note.. Aku tak siapkan bahagian footnote tu sebab aku lupa macam ni Dr. Khairi cakap ari tu cara nak buat footnote berdasarkan bahan arkib ni.. Jadi aku tinggalkan je bahagian footnote tu kosong... Lepas tu yang bahagian pengenalan dan pendahuluan tu, kira perkara last la aku nak buat.. heheh.. Termasuklah proses edit mengedit... heheh

Inilah esaimen aku tu...

Sosioekonomi Individu... 

Amacam...??? Boleh baca tak ayat tu?? Aku pun tak boleh baca.. Kecik sangat.. hahha.. tak pelah.. Yang penting yang sebenar2nya aku boleh baca.. hehehe..

Satu lagi esaimen yang aku dah nak siap.. Esaimen Tulisan Jawi Group.. Kami disuh cari buku untuk dijadikan bibliografi je.. Bagi korang kerja senang kan.. Tapi setakat ni, aku baru je jumpa 20++ buah buku untuk dijadikan rujukan... Insya Allah dalam dua tiga hari lagi siap lah tu..

Inilah pengorbanan aku sepanjang cuti Hari Raya Haji ni.. Berkorban hati, masa dan Hari Raya untuk buat esaimen aku... Tak pe2.. ini semua untuk aku jugak kan.. (menyenangkan hati)..

Oklah.. Aku nak sambung buat eaimen seterusnya.. Harap-harap boleh lah siap sebelum aku pergi beraya di Kuala Lumpur esok.. Bukan raya sebenarnya.. Tapi hantar adik aku balik Universiti Malaya.. 

Ok lah...

Adios Amigos..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
MAKAN DAGING JANGAN BANYAK SANGAT, NANTI KENA DARAH TINGGI..
TAK PASAL2 MASUK WAD..

hehhehe


p/s : aku saja je update.. sebab aku dah janji nak update pasal esaimen yang aku dah siap.. so, jom teruskan usaha untuk buat dan siapkan esaimen yang masih belum siap ni...

No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"