Wednesday 24 October 2012

Nothing But IMPORTANT

Assalamualaikum...

Aku tak da motif kot nak taip entry pagi2 ni..
Aku buka-buka je blog ni.. Rasa nak menaip..
Bila aku nak wat title post tu..
Masa tu lah aku baru sedar, aku tak tahu nak buat tajuk dan nak berceloteh pasal apa kat dalam blog aku ni...

Tapi...

Aku anggap kali ini.. Aku nak cerita pasal esaimen aku..
Bukan esaimen yang dah siap..
Tapi esaimen yang aku kena siapkan dalam masa 10 hari..

Nak tahu apa je esaimen aku tu..

Ni esaimen yang kena hantar masa minggu ke-8..
Means.. Sebaik je cuti 10 ari aku tamat..

KPD 3016 
Tulisan Jawi
Teori Etika dan Moral
Sosioekonomi

Ada empat esaimen..
Tapi bukan 4 sebenarnya.. Tapi ada 8..
Sebabnya subjek KPD 3016 tu ada 5 lagi esaimen kena buat..

Sepatutnya aku start dah tekanan..
Seriously..
AKu memang dah tekanan..
Satu malam aku pening kepala..
Migraine lagi aku..

huhuhuhu...

Okla..
Tu je benda mengarut yang aku nak post..
Aku nak siap2..
Ada discussion.. 
Pastu nak g KL jap..
Larikan diri dari bunyi bising orang nak balik kampung..
Malas nak dengar..

Nak balik.. Baliklah..
Tak payah duk bising2...

Tiap kali aku siap satu esaimen..
Aku update lagi ya blog ni.,
Jangan risau wahai cik blog..
Aku takkan biarkan ko bsawang lagi..

Ok lah..
Adios Amigos..


No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"