Saturday 13 October 2012

Semester Lima - Aku Start Serabut

Assalamualaikum..

Hai-hai.. Memang tersangat lama aku tak update blog ni.. Bukan masalah aku malas tau.. Tapi sebab aku tak boleh nak upload gambar.. Itu yang membuatkan aku malas.. Malas sangat2...

Malas lah aku nak melalut panjang2.. Jom kita menjelajah apa yang aku maksudkan dengan tajuk entry aku kali ni...



Ya. 
Untuk semester lima ni.. Aku dah start serabut.. 
Walaupun aku serabut.. Tapi tak adalah aku tekanan.. Cuma serabut lah..

Sapa xserabut weiiiiii...

Tengok due date esaimen semua lebih kurang jer.. Hingga sekarang tak siap2 esaimen tu..

Bukan stakat esaimen.. Ada benda lain juga yang buat aku tambah serabut,,
Masalah diri aku ni..
Tu yang buat aku lebih suka berkurung dalam bilik..
Nanti semua ni selesai.. 
Baru aku nak keluar dan huhahahhaha..

Hope sapa yang baca ni.. 
Doakanlah masalah yang aku hadapi ni cepat-cepat selesai..
Esaimen tak buat aku tekanan..
Tapi perkara ni yang akan buat aku tekanan...

Ok la..

Apa-apa pun.. Smester Lima ni menandakan aku dah senior..
So.. Aku xboleh la tunjuk aku serabut..

Oklahhhhh

Adios.. Amigos..



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"