Saturday 8 December 2012

Happening Night with Them

Assalamualaikum..

Aku tersangar dan teramat rajin nak update blog aku semenjak dua menjak ni.. Walaupun aku sedikit sibuk ingin mengetahui perkembangan isu yang melibatkan program AT32.. Tapi aku tak nak update pasal benda tu.. Lagipun blog aku bukan untuk isu-isu perkauman, dan ketidakbijaksaan seperti yang berlaku.. Blog aku ini untuk sesuatu yang menyeronokkan dan apa sahaja yang aku nak kongsi.. tapi rasanya isu pasal YDP tu tak perlu lah aku nak war warkan kat sini.. mesti semua dah terlebih maklum mengenai isu itu..

Oppppsss.. Terlajak dah dari benda sebenar yang aku nak cerita.. Petang ini aku nak update pasal peristiwa yang berlaku di luar perancangan aku.. Sememangnya di luar rancangan ok... Nak tahu cerita.. Meh aku nak cerita dari awal hingga ke penghujung cerita ini.. heheh..

Semuanya bermula lepas habis kelas Asia selatan abad ke-20 minggu ini.. Hari Rabu tu lah.. Masa selesai beli nasi kerabu, aku dapat panggilan daripada Ann PrettyWow (nama glamour tu).. heheh... Dia pon bagitahu lah tujuan dan alasan utama dia mengCall aku.. Rupanya dia nak ajak pergi makan steamboat malam tu.. Dia suruh tanya yang lain-lain.. Then selesai berCall dengan Ann, aku tanyalah Wani dan Ina.. Mereka pun bersetujulah pada awal-awalnya.. Tapi sebaik sahaja sampai di rumah.. Ina kata xnak pergi sebab mahal RM20.00 sekepala.. Wani pon tak nak pergi juga sebab Ina tak pergi dan dia kata tak best lah law sikit orang jak.. huhuhu.. Aku pulak, ikutlah keputusan mereka.. Sebabnya aku tak makan steamboat.. ehhehe..

Then petang tu selepas kelas Sosioekonomi, Ann tanya aku, aku katalah tak jadi, dengan alasan mahal.. ehhehe.. Muhaimie pun setuju jugak tak payah pergi.. Akhirnya muktamad lah keputusan tak jadi pergi..

Aku ingat sampai situ je cerita pasal steamboat tu.. Tengok-tengok, Yati pula call aku.. Pujuk aku supaya pergi.. huhuhu.. Aku kata kami kalau karoeke maulah, tapi kalau steamboat kami ndk mau.. Yati pon kata nanti dia deal dengan Ann.. (seriously aku dah banyak hari nak pergi melalak (karok),, tapi semua orang tak nak pergi).. huhuhu.. Aku menunggu lah jawapan dari Yati.. Dalam masa yang sama aku suru si Yati bncang tak payah makan di kedai Steamboat tu.. tukar tempat lain.. Tapi ann tak mau.. mau jugak steamboat.. 

Aku ni memang anggap tak pergi dah join-join mereka ni.. sehinggalah dalam jam 8 lebih-lebih malah tu, aku dapat panggilan dari Yati.. Dia pujuk lagi mau pergi.. Aku kata tak apalah, aku ambil dorang si Ann jak lah.. tapi aku ndk pgi.. Amacam baik tak keputusan aku.., heheh.. Aku dan Muhaimie pergi lah ambil Ann, Asma dan leha..Sampai je kat tempat steamboat tu, hampeh.. plan nal hantar mereka tidak berhasil, sebabnya kami dipaksa jugak turun untuk menjoinkan diri sekali.. huhu.. Kami pun turunlah, dengan muka terpaksa.. Aku tak order steamboat.. Aku makan Mi bandung, tapi tengok2 mi bandung pon macam steamboat dah.. huhu.. Tapi aku join juga makan udang.. Sangat sedap udangnya.. heheh

Tapi, seriously aku enjoy join dorang ni.. Sangat-sangat happening.. dengan Ann, Asma dan Leha yang makan tak habis-habis.. Dorang kata satu hari dorang tak makan.. hahahah.. Yati dan Maink pula dengan mata mengantuk dan muka letih.. hehehe.. Senyap jak dorang ni taw.. hahah.. Ini juga kali pertama aku join makan-makan yang melibatkan Farah Hani dan Athirah Zafirah.. Dorang tak bising macam kami berlima.. Dorang makan sopan jer.. heheheh..

Tak banyak pon gambar masa ni, sebab aku pergi tak rancang pon, jadi aku tak bawa kamera.. Gambar yang ada pon dari Yati.. heheh..  So, aku tayang gambar dari Yati je lah ek.. hehehhe


Ni Ann, Asma dan Leha.. hehehe... Walaupun dorang lapar tapi dorang tetapi sempat nak pose untuk bergambar.. heheheh

Ni Farah Hani dan Athirah.. Ayu kan dorang makan.. hehehe...



Semangat kan Ann bercerita, siap dengan body language lagi.. hahah.. Yati dan Asma pula sibuk menjamu selear.. heheh..

Masa ni Leha aku tak tahu pergi mana.. Pergi ambil Ais krim kot.. Tak ingat dah aku...

Tu aku dan Muhaimie.. tak lupa jugak Tyra..

Yati dan Maink.. Macam sama je muka dorang aku tengok.. hehehhe... Yati adalah master mind kepada pemaksaan terhadap aku dan Muhaimie.. heheh


Bukti mereka sangat lapar.. Tengok.. licin kan pinggan.. heheheh

Once again.. Maink dan Yati.. heheh

Tengok udang dalam pinggan aku.. heheh.. Tq pada tukang buang kulit udang tu.. hehehhe,...

Nilah perkara yang berlaku di luar jangkaan aku dan Muhaimie.. Pertama kali join dorang.. Tapi sangat-sangat happening.. Tapi kehappeningan itu tak habis kat situ jer.. Tapi lepas je kami habis makan.. Kami meneruskan perjalanan ke Karoeke.. heheh., Aku tak ingat nama.. Yang pasti dekat Billion tu lah..

Seriously.. suara mereka-mereka sangat sangat sedap.. Tak rugi menyanyi dua jam.. Memang best suara mereka.. Aku dapat dah kawan karok baru.. hehehe... gambar masa karok aku tak ada lah.. sebab aku sibuk menyanyi.. heheh... walaupun suara aku tak sedap.. wakakkakak..


ok lah.. sampai penghujung entry aku dah ni.. hehehe..

lain kali aku update lagi.. Kalau aku rajin.. Sibuk nak mengakhiri minggu-minggu kuliah.. pas tu nak exam.. heheheh


Ok lah... Adios Amigos..



p/s : sekarang tengah plan nak jalan-jalan dengan mereka.. hehehhe..






1 comment:

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"