Tuesday 25 December 2012

Tak Tahu Motif Apa..

Aku nak update pasal puisi yang aku dapat dari satu pages kat FB.. Tapi aku tak ingat apa.. Satu kali lagi tapi, aku tak tahu apa motif aku update dan share puisi tu kat blog aku ni.. Tapi yang pasti.. Jom baca puisi ni.. heheh


★Kerinduan Seorang Sahabat★


dulu kita selalu seirama dalam nada
satu dalam langkah
bahagia dalam tangis
merangkul saat ku
terinjak

kini tangis dan tawa itu,
adalah bingkai kenangan kita
tertatih merintih
dalam rindu yang tak pernah letih

kebisuan menjadi raja malam ini,,
adakah disana kau tau..?
seorang sahabat dalam nyanyian rindu mencoba memanggilmu

dalam hembusan angin malam yang menghantarkan kenangan itu

masih ingatkah kau
sahabatku..?
nada nada yang pernah ku nyanyikan saat dunia berpaling darimu

hanya satu kata untukmu
“aku akan selalu Setia menanti kebersamaan kita seperti dulu..”



Tu jelah yang aku nak share tu.. heheh..

Ok lah.. Aku letih.. Baru je sampai rumah cz dari bercuti.. Yahoo.. Holidays for four days.. Sekarang waktu untuk membaca.. Tapi malam ni tak lagi lah.. Esok aku startlah.. Lepas siap basuh baju dan kemas bilik.. Ok lah..


Ok..

Adios Amigos..



p/s : Nanti aku update pasal percutian aku.. Wait ok... hehehe..



No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"