Wednesday 12 December 2012

Karya AKU

Assalamualaikum...

Sebelum berakhirnya tarikh 12/12/12 ini, aku nak update blog aku ni.. Jadi nanti boleh lah aku godek-godek semula segala benda yang ada dalam blog aku ni...

Dalam entry ni aku nak share dengan korang mengenai karya aku.. Actuaaly karya aku ni, berkait dengan karya yang sememangnya perlu disiapkan dan tak lain dan tak bukan karya tersebut bernama ESAIMEN.. Sem 5 ni aku ambil subjek Ko.. Tulisan Jawi.. Dalam nama kursus tu Tulisan Jawi jer, tengok-tengok tulisan jawi ni dia gabung sekali dengan tulisan khat... Huhuhu...

Sememangnya tak dinafikan, aku bukanlah manusia yang berseni, kalau bab menconteng dan melukis orang lidi tu memang aku terrer.. tapi bab nak menulis guna Khandam ni, memang aku tak reti langsung.. Huwarghhhhh...

Sepanjang tempoh aku kena ambil kursus (14 minggu).. 7 minggu aku kena berdepan dengan lectrer Jawi, dan selebihnya dengan lectrer khat.. Khat ni setiap minggu ada je benda yang kena siapkan.. Huruf-huruf berdasarkan jenis-jenis khat yang dipelajari.. Aku tak ingat nak ambil gambar hasil karya aku yang maha amat unik .. heheh.. Yang last ni baru aku ada hati nak ambil.. heheh..

Meh nak share.. Walaupun hodoh, tapi aku bangga juga dapat buat.. heheheh..


Ni lah hasil karya aku.. Dua karya yang sempat aku ambil gambar... 

Ni pon sama jugak.. Actually aku lagi suka buat yang petak-petak tu.. heheh.

Walaupun pada awalnya aku tak suka buat jawi ni.. Khat la terutamanya.. Letih nak buat.. Kena main dakwat.. tapi best jugak...

Tu je lah aku nak cerita pasal karya aku.. Hodoh ke tak ke.. Karya aku jugak.. heheheh


Ok la..

Adios Amigos..



p/s : kelas Khat Sabtu ni aku tak pergi dah... Aku malas.. Agpon aku daftar nama untuk program.. 

No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"