Thursday 27 December 2012

TQ Dr

Macam pelik je kan tajuk post aku ni.. Orang baru nak start exam, aku dah post pasal tq kepada pensyarah.. heheh...


Sebenarnya ini semua tiada kaitan di antara carrymark atau apa pon yang berkaitan dengan markah exam.. heheh.. Semuanya hanya berkaitan dengan kuliah sem depan.. Kan aku ada masalah dari segi tarikh nak balik sini.. Disebabkan aku kena balik dengan adik dan sepupu aku, maknanya aku kenalah cari tiket paling murah, sebab mereka bukanlah tajaan sesiapa..  huhuhu.. 

Aku yang tak pernah balik lewat ke UPSI, akhirnya buat rekod, sem depan aku akan balik lewat.. huhuhu.. Aku takut yang teramat sangat.. Sebabnya aku bukan sahaja kena ponteng kelas, tapi aku kena berhadapan dengan lecturer untuk KPD3026.. Dia memang sangat tak boleh terima kalau student tak masuk kelas pertamanya dan ponteng kelasnya.. Huhuhu.. 

Aku try juga call dia, berdebar weh nak dengar dia cakap.. Setelah berbual beberapa minit dengan dia, barulah dia bagi pelepasan.. Itupun dengan syarat tiket kena potostat weh... Kena hantar kat dia.. heheh.. Tapi xpalah.. Yang penting Dr dah bagi kebenaran dan pelepasan.. Yahuuu...

Tq sangat-sangat Dr..

Tak sabar nak masuk kelas KPD3026 sem depan.. huhuhu


Oklah..

Itu je..

Adios Amigos..


 p/s : mood nak study dah berkobar-kobar ni.. huuhu


No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"