Thursday 30 August 2012

Alhamdulillah - Seperti Yang Diharapkan

Assalamualaikum..

...30 Ogos 2012... 
Malam ni mesti ramai yang pergi mana-mana celebrate merdeka kan.. Aku macam biasalah.. Sentiasa duduk rumah dan tak pergi celebrate benda-benda begini.. Bukan tak minat.. Tapi aku malas nak memenatkan diri lah.. Baik aku duduk rumah.. Walaupun tak dapat celebrate.. Tapi aku boleh berehat sepuas hati aku... (Kalau ada yang kata aku ni kera sumbang, agaknya korang silap.. heheh)..

Anyway ..

Happy Independent Day ataupun Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-55...


Berbalik pada tajuk entry aku kat atas tu, mesti ramai yang tertanya-tanya kan apa yang aku harapkan sangat tu.. Actually, tiada kaitan pun dengan result ataupun apa-apa je lah.. Semua ni berkaitan dengan online buying.. Hehhehe.. Aku ni rajin sangat sebenarnya beli barang melalui butik-butik online.. Tapi start member aku sorang tu beli barang macam aku, then dapat tak seperti yang dah diorder.. Aku pun apa lagi... Takut lah kan...


Tapi, setelah beberapa hari membelek-belek semua album baju kurung kat Facebook.. Aku akhirnya decide nak beli baju tu.. Walaupun aku risau juga, kalau barang tu tak sampai.. Ataupun sampai tidak seperti yang aku harapkan.. Tapi aku try jugaklah... 

Lepas bank in duit sebanyak RM 100++, akhirnya aku diberikan juga lah tracking number untuk baju yang aku order tu.. Hampir selang sejam aku cek kat laman web pos laju, barang tu kat mana dah.. Akhirnya... Hari ini barang tu akhirnya sampai ke tangan aku.. 

Respon aku..

Yes, baju yang aku nak tu sangat-sangat cantik dan seperti aku harapkan.. Tiada cacat celanya.. Aku tak ambil lagi pic baju tu.. Tapi nilah baju yang aku nak beli tu.. 


ha... Inilah baju yang beli tu..

Yang aku puas hati sangat-sangat dengan butik ni.. Sebenarnya aku bagi duit lebih masa bank in tu.. Aku niat nak suruh simpan je baki tu.. Tengok-tengok masa aku buka bungkusan tu, aku bukan setakat dapat baju, malahan aku juga disertakan dengan resit dan baki duit sebanyak RM4... Memang lah aku salute dengan kakak tu..

Anyway..

 Thank you sis, untuk layanan dan perkhidmatan yang sangat-sangat memuaskan hati...

Ok la..

Adios Amigos..





No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"