Thursday 23 August 2012

Susah Nak Tidur Malam

Assalamualaikum..


Mesti ramai lagi kan yang tengah sibuk beraya.. Sama lah dengan family aku.. Hari ni sibuk nak pergi rumah saudara sebelah nilah itulah.. Tapi aku pulak duduk rumah.. Bukan tak nak ikut.. Tapi mata aku tak bagi aku ikut...

Korang nak tahu tak.. Aku hadapi masalah baru.. Aku susah nak tidur malam.. Tekanan sangat-sangat aku rasa.. Aku dah berapa hari ni tak boleh tidur malam.. Kadang-kadang aku boleh je tidur awal... Dalam jam 10 aku mengantuk dah.. Tapi tepat jam 12 tengah malam aku akan bangun dan berjaga sampai subuh...

Aku tak tahu dah nak buat macam mana baru mata aku ni dapat tidur dengan lena... Semua cara aku dah buat.. Semua tak menjadi.. huhuhu... Aku tak kisah sangat kalau aku dapat tidur lama sikit atau masa siang aku tidur.. Tapi hampeh.. Siang pun aku tak boleh tidur.. Tidur lepas subuh.. Sah-sah jam 7 aku bangun semula..

Disebabkan tidur yang tak teratur + tak cukup tidur.. Mata aku dah sembam.. Jerawat pun naik mendadak.. Tensionnya aku...... Dah lah tinggal dua minggu++ lagi balik UPSi, muka aku pulak dah semacam je.. Memang sah-sah aku rasa macam tak nak balik dah...






Aku tak tahu dah nak kata apa.. Yang pasti, inilah masalah yang aku hadapi sekarang ni...

Oklah..

Lain kali aku update lagi..

Adios amigos..




No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"