Wednesday 15 August 2012

Info Untuk Hari Raya - WAJIB TAHU!!

Assalamualaikum...

Rajin tak aku update blog aku... Almaklumlah mood tengah dalam update mood sekarang ni.. Sebenarnya hari ini aku nak update ataupun nak share pasal satu benda.. Aku dapat dari dalam Muka Buku.. Sebelum korang baca dengan lebih lanjut.. Aku nak minta maaf dulu, sebab aku tak dapat nak bagi kredit kat individu yang dah keluarkan benda ini terlebih dahulu.. Sebab aku lupa lah apa nama dia atau link Muka Buku dia... Maaf ya.. Harap halalkan..

Mesti majoriti dalam feeling nak raya kan sekarang ni.. Tapi jangan nak beraya sakan je.. Ada benda yang korang kena ambil tahu dan sedar.. Maybe selama ni korang terbuat atau sengaja buat... Tapi lepas tahu pasal benda ni kita kenalah elakkan...

Apa benda tu??

Sebenarnya aku nak kongsi tentang perkara yang kita tak sepatutnya buat masa Hari Raya..

Nilah yang aku nak share...

Mesti ada yang dah tahu kan.... Tapi biarlah.. Aku just nak share je... Nak baca ke tak nak itu belakang cerita... Yang penting sekarang aku nak share juga... Lagipun ini kan blog aku.. Jadi apa-apa aku nak share dan masukkan dalam ni.. Semua korang tak boleh marah... heheh.. Aku ada hak sebagai warganegara Malaysia...

Dah baca ke?? Mesti ada yang rasa pernah buat kan... Pengajaran di sini.. Jom kita ubah tabiat lama kita.. Kita buat perkara yang lebih elok dan mendatangkan kebaikan pada diri kita.. Di samping dapat memenuhi tuntutan Islam yang sebenar...

Actually, aku share ni untuk peringatan diri aku sendiri juga.. 

Ok la..

Adios Amigos..




p/s : Tengah menunggu waktu berbuka.. Walhal baru pukul 4... huhuhu.. 





No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"