Sunday 12 August 2012

Selamat Datang ke Blog Baru

Assalamualaikum...

Lama kan aku xupdate blog.. Sebenarnya line brukband sepanjang duk kat Sabah ni, sangat2 teruk.. Sakitnya ati aku.. Disebabkan berukband yang serupa beruk ni, banyak benda yang menggunakan internet tergendala... Antaranya blog, status FB, dan juga game FB aku.. Sudah semestinya MONSTER WORLD kesayangan aku... xtawlah apa kejadian dah tanaman aku tu.. sedih2..


Berbalik pada tajuk post aku tu.. Aku buat blog kedua under email yang sama.. Makna kata, blog yang satu lagi masih lagi wujud.. Cuma aku saja gatal tangan nak tambah blog baru.. Tu yang rajin sangat buat blog lagi ni.. Lagipun xda apa2 peraturan atau undang-undang yang menghalang mana2 warganegara Malaysia buat banyak2 blog kan.. So, sememangnya tiada masalah kan...

So, everybody...


SELAMAT DATANG 

This is my new Blog..

Aktif xaktif belakang citer...
Yang penting sekarang, inilah blog baru aku...


Mula-mula sekali kat blog aku ni, aku nak cerita pasal semua kenangan manis aku masa kat UPSI, bukan bermakna aku tiada kenangan manis masa sekolah taw, tapi disebabkan aku start bergiat dalam dunia blog start aku masuk UPSI, so aku pun nak muatkan semua kenangan aku kat UPSI kat dalam blog ini...

Di samping itu, (sorry la ek.. ayat skema sikit..) Aku nak crita serba sedikit tentang isu-isu semasa, apa perkara yang aku terfikir kat kepala hotak ni, then sedikit mengenai ilmu yang aku pelajari sepanjang aku study.. Tapi aku xcrita pasal esaimen aku taw, aku cuma crita tentang maklumat-maklumat mengenai perkara yang aku belajar..

Okep la..

Aku nak sambung wat post2 baru..
Anyway selamat berpuasa ek kamu semua.. Walaupun sebenarnya puasa nak habis dah.. Nak raya dah kan.. Lantak la.. heheh...

Ok,, Chow, Cincau...

Adios Amigos..


No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"