Monday 20 August 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1433H

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Hari ni dah hari kedua hari raya kan.. Mesti banyak jalan kan.. Aku pun mengharungi hari yang amat panjang untuk dua hari ini.. Kalau boleh semua aku nak cerita dari awal sampai habis...

Banyak juga gambar yang aku nak share.. Tapi, aku tak masukkan dalam laptop lagi... Nantilah aku dah masukkan dalam laptop, aku share ya...

Tapi apa-apa pun.. Aku nak ucap...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin...



IKHLAS DARIPADA KAMI SEKELUARGA..
p/s : tlg abaikan muka budak-budak lelaki (adik-adik aku) yang sengal tu.. heheh.. Gambar baju sama tak ada, sebab masa pakai baju sama semua duk tempat lain.. huhuhu...

Ok la..

Lain masa aku update lagi..

Adios Amigos..




No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"