Sunday 12 August 2012

Friendship Day di 14 Februari 2011

Selamat bertarawih pada yang masih bertarawih..

Aku nak teruskan story mory aku pasal kenangan yang aku akan ingat kalau aku dah habis study nanti.. Ini antara kenangan paling seronok dan best masa semester dua.. Sebenarnya, aku yang plan aktiviti ni.. Sebab aku rasa lama dah xkumpul dengan kawan-kawan aku yang sama-sama pergi jalan-jalan selalu.. So, aku pun cari idea untuk kumpulkan semuanya.. 

Akhirnya, aku jatuh cinta pandang pertama tengok kek-kek yang member aku yang sorang ni buat.. Actually kek-kek ni dia buat kat Sabah jak, tapi disebabkan aku nak sangat, aku mintalah dia buat.. Nasib baiklah dia nak juga tolong buat.. 

Aku minta member aku hias atas kek tu dengan muka-muka kitorang sepuluh berkawan.. Untuk merealisasikan niat dan tujuan aku, aku pun minta dorang datang ke Kolej Za'ba masa 14 Februari 2011.. Mcam-macamlah dorang kata.. Ada yang siap bagi ceramah kat aku, jangan duk sambut valentine day.. Last-last aku yang merajuk nak batalkan je.. Walaupun kek ada depan mata dah.. huhuhu

Alhamdulillah.. Akhirnya aku berjaya juga kumpulkan kami berkawan.. Then.. Jom tengok-tengok gambar kitorang masa 14 Februari tu..



Ni lah kek yang aku tempah khas dari member aku tu..
 (t last sekali aku mention ek sapa)


Wajah-wajah kami.. Dalam versi kek la ek.

Ni lah kek yang aku tempah khas untuk kawan-kawan aku masa tu.. Masa ni memang niat di hati nak persahabatan kami kekal sampai bila-bila.. Tapi entahlah.. Malas nak cerita...

Anyway.. Maybe masa dorang datang tu, aku lupa kot ucap TQ.. Tapi rasanya ada.. Biarlah.. Apa-apapun terima kasih ya awak-awak.. Lain kali korang lah pulak buat lagi ya.. heheh

Pasal kek yang amat menarik perhatian ini.. Actually kena bagi penghargaan kat Nur Hidayati Razali ... Dia yang berjasa dalam menyiapkan kek ni..

Insya Allah nanti aku nak minta dia buat lagi...

hehehe...

Ok lah..

Adios Amigos..









No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"