Monday 13 August 2012

KFC Semester 3

Assalamualaikum..

Hari ni dah hari ke-24 kita berpuasa.. Kepada yang masih penuh puasa dia tu, Tahniah la yek.. Bagi yang xpenuh tu.. Bersedialah menggantikan puasa yang tertinggal tu ya...

Aku dah cerita antara kenangan terindah aku semasa semester satu dan dua kan.. Masa semeseter tiga ni, aku penat dah fikir, apa je kenangan terindah aku.. Tapi fikiran aku kata xda.. Sebenarnya aku tak pasti gak.. Tapi setelah aku godek-godek semua gambar-gambar aku dalam laptop ni.. Akhirnya aku tahu apa kenangan terindah aku..

Masa sem tiga ni, ada satu malam kami berkumpul then pergi makan kat KFC.. Siapa belanja?? Budak-budak yang dapat biasiswa lah yang belanja.. Sebabnya, itu perjanjian masa dapat biasiswa hari tu.. Best lah malam ni.. Sebab banyak gambar kami bersama-sama, dan beramai-ramai..

Sebenarnya tak banyak boleh dicerita untuk kenangan malam tu.. Sebab just makan dan berbual-bual.. Itu sahaja... Jom tengok gambar je la ek...



Ni pic makanan minuman kitorang.. Masa ni makanan n ayam xsampai lagi... Dan aku pun tiada juga dalam pic ni... Sepatutnya sebelah baju merah tu aku la tu.. Tapi kosong kan..

Entahlah tengah borak apa dorang tu.. Maybe tengah mengutuk aku kot.. Yang baju purple tu aku lah...

Pandai-pandailah share pinggan ya.. Orang dah belanja tu.. Ayam yang paling besar tu, Aku n Mr. Muhaimie yang punya.. Kami kongsi dua orang.. Dalam erti kata lain, aku paling banyak makan malam tu..

Gambar ni xjelas.. Aku pun xtawlah macam mana seorang lagi tu ada.. Yang pasti aku xajak pon.. Ni gambar masa ramai-ramai la kot..

Aku ada juga dalam gambar ni.. Tapi xjelaslah.. Sebab bukan kamera aku yang digunakan untuk ambil gambar...

Nilah pic yang ada masa malam tu.. Ada lagi pic, tapi aku malas nak masukkan.. Jahat x aku.. heheh.. Sebenarnya ada juga kami pergi ke UiTM Shah Alam beramai-ramai.. Tapi aku xanggap pun itu kenangan yang perlu aku ingat.. Sebabnya, aku mengamuk xdapat g i-City... Dekat dah tu.. Tapi xnak g.. Ngamuk gila aku.. huhuhu..

Ada juga kami g Tasik Proton City.. Tapi xpenting pon semua tu.. Biarlah.. Aku nak masukkan ini je sebagai kenangan semester tiga aku...

Ok lah...

Tunggu entry seterusnya ya...

Adios Amigos..

No comments:

Post a Comment

"Kalau rasa nak KOMEN, silakan la ya"